25 Latest Articles Nieuwsoverzicht  |  Archief  |  Zoeken


Waarom zou je artikelen schrijven als ze niet in Google verschijnen?

Door ZZPedia op 12 april 2019

Als blogger kun je een ​​enorme impact en groei voor jouw bedrijf generen: wanneer je ervoor kunt zorgen dat jouw inhoud als eerste wordt geclassificeerd in zoekresultaten, genereert jouw inhoud meer weergaven en conversies. Maar wist je dat de zoekresultaten en de inhoudsclassificatie aan het veranderen zijn en dat er een betere, modernere manier is om jouw blog te laten groeien?

Wanneer je artikelen publiceert zonder strategie achter de manier waarop de onderwerpen zijn ingedeeld, blog je niet op de ideale manier.

Mensen zoeken niet meer zoals vroeger, algoritmen zijn gewijzigd en het is belangrijk je blogstrategie bij te werken om deze moderne
SEO-wijzigingen te weerspiegelen. Een gestructureerde indeling van de inhoud op de website is nodig om je artikelen op pagina één van de zoekresultaten van Google te laten landen.

Op dit moment gebruiken de meeste leden de Portfolio items om hun artikelen als blog te publiceren in het profiel.Op deze manier kunnen de artikelen gemakkelijk worden gedeeld d.m.v. social deelknoppen en zijn deze zichtbaar in de zoekmachines.

Maar we hebben goed nieuws: 

medio mei verwachten wij dat de optie Bloggen in het profielmenu klaar voor gebruik zal zijn. We houden je op de hoogte!


 

Geplaatst in: Zichtbaarheid

Ga naar nieuwsoverzicht

Reacties:

Wees de eerste die een reactie plaatst!

Plaats reactie

Only registered users may post comments.